niedziela, 3 lutego 2019

Jesteś pierwszy

Zagadał do mnie pewien 35-latek. W pierwszej wiadomości napisał, że w kontaktach z mężczyznami ma małe doświadczenie, bo do tej pory był wyłącznie z kobietami. Szuka już jakiś czas wśród starszych od siebie, chciałby stworzyć związek pełen czułości. Mój anons  tak mu się spodobał, że jestem pierwszym młodszym facetem, do którego napisał. Wspomniał, że szuka pieszczot, ale też miłości. Odpowiedziałem na jego wiadomość. Napisałem podstawowe informacje o sobie oraz jakie mam zainteresowania. Również mojego rozmówcę zapytałem o hobby. Dostałem taką odpowiedź:

Jestes pierwszy ktory zapytał o moje hobby a nie o seks. To naprawde wyroznia cie na duzy plus.Mimo wieku

Trochę połechtało to moje ego. :D Chociaż po przeczytaniu tej wiadomości, odczułem również jakbym był jedynym dinozaurem na świecie. :D

13 komentarzy:

  1. Dawno zauważyłem (w pracy), że hobby dziś jest raczej rzadkością.
    A plusujący Cię aplikant swoje hobby zdradził? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdradził: ćwiczenie na siłowni z ciężarami, dobry film i seks (nawet bardzo), a po nim chce być blisko faceta. Wszystko to jego słowa :D

      Usuń
    2. Skoro jednym z jego hobby jest seks to chyba powinieneś głębić temat. Co jeśli jest wielkim fanem BDSM nie mówiąc o innych wyrafinowanych rozrywkach?

      Usuń
  2. Ja tam na początku wolę się dowiedzieć, co potencjalny kandydat lubi w seksie. Ostatecznie w przypadku braku wspólnych zainteresowań mogę się realizować kulturalnie czy sportowo ze znajomymi. W przypadku rozbieżnych oczekiwań seksualnych jakakolwiek relacja z potencjalnym partnerem nie ma sensu. Bo niby co, mam skakać na boki czy popadać w seksualną frustrację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie, co potencjalny kandydat lubi w seksie, to jakaś sprawa trzeciorzędna. :D

      Usuń
    2. Hmm, to na czym ten związek ma się opierać?

      Usuń
    3. Na zaufaniu przykładowo? Będzie o tym notka za jakiś czas. :)

      Usuń
    4. A to coś nowego. Na zaufaniu, to mógłbym związek np. z jakąś kobietą stworzyć. Taki bez seksu. Nawet z grubą kobietą.

      Usuń
    5. A ja uważam że Ty Blask masz rację. Zupełnie nie interesowałaby mnie kwestia seksu gdybym kogoś szukał, jest tyle innych wartości. No ale każdy jest inny i jeśli ktoś Ci tu pisze ze seks jest ważny, to dla niego tak może być i tyle :) Ale Ty bądź sobą po prostu :)

      Usuń
  3. Ale ma jeden* minus - cię powinien napisać tak Cię - z dużej litery :D

    * jeden na pierwszy rzut oka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie wspomnę o braku znaków diakrytycznych. :D Co poradzę, że lubię dbać o poprawność językową. :D

      Usuń
    2. Darować mu, pewnie szybko pisał :)

      Usuń

Kwiecień

Kwiecień