poniedziałek, 19 listopada 2018

Bliskość na jesienną słotę

Praca-dom-praca i tak w kółko. Wracam do pustego mieszkania, jesienna szarówka zamienia się w ciemność, latarnie uliczne zapalają się. Nawał obowiązków domowych mnie dobija. Pranie, sprzątanie, gotowanie i sto innych, mniej wartościowych rzeczy. Na horyzoncie brak jakichkolwiek propozycji randkowych. Smutne to, na ostatniej randce, czy tam spotkaniu z facetem byłem jakieś trzy miesiące temu. Postanowiłem, że ja nie będę pierwszy wyciągał do każdego ręki, jeśli ktoś będzie chciał się zobaczyć, to napisze o tym. No i tylu jest adoratorów, że aż się opędzić nie mogę. :D Siadam sobie na kanapie z kubkiem ciepłej herbaty, włączam telewizor i tak się gapię. Nawet nie mam szczególnie ochoty na surfowanie po Internecie. Patrzę się w lewo, a następnie w prawo. Nikogo nie ma obok. Brakuje drugiego mężczyzny. Który przytuliłby, pocałował, po prostu był. Czasami przychodzą myśli, czy nie umówić się na jednorazówkę. Ale zaraz przechodzą. Nie jestem typem takiego geja, a po drugie więcej z tym zachodu niż to wszystko warte. Monogamia w dzisiejszych czasach nie jest w cenie. Liczą się przelotne, niezobowiązujące związki. Szkoda, że nie ma wehikułu czasu i nie można samemu ustalić sobie rok urodzenia.

10 komentarzy:

  1. Poza tym, że w zasadzie mógłbym się pod powyższym podpisać (może z wyjątkiem telewizji i netu :-) ), to jakbyś chciał zmanipulować swoją datę urodzenia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wehikułem czasu, gdyby był. :D A tak na serio, chciałbym się urodzić w latach 70. lub 80.

      Usuń
    2. Nie wiem czy to byłby taki dobry pomysł. Dziś jednak być gejem jest młodemu dużo łatwiej niż dorastając za nieboszczki komuny.

      Usuń
    3. Czy ja wiem, mam inne zdanie... Teraz to można znaleźć łatwo faceta na seks.

      Usuń
  2. Hmmm, a jaką chciałbyś datę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lata 70/80, teraz ludzie są bardzo zamknięci w sobie i jedyne okno na jakie patrzą to Internet. :/

      Usuń
    2. Tomuś, Twój wyjątek się nie liczy! ;-P

      Usuń
    3. Tomek, Ty idealisto. :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Kwiecień

Kwiecień