środa, 17 października 2018

Piwko na bulwarach?

Upalny sierpień. Od kilku dni koresponduję z pewnym facetem, który sam siebie nazywa Tajemniczym. Każda moja propozycja spotkania się, zostaje storpedowana przez niego. Nie może spotkać się w żadnym terminie, bo a) to praca, b) to jakaś imprezka, c) koleżanka wcześniej gdzieś go zaprosiła, i tak w kółko. Gryzę się w język i myślę sobie, że ostatni raz kogoś proszę o spotkanie w rzeczywistości. Następnym razem, niech druga strona się o mnie stara. Dosyć bycia Matką Teresą tego świata. Jak widać, większość ma to w dupie. Wracając do faceta, wywiązał się pomiędzy nami dosyć ciekawy dialog w pewnym momencie.

TAJEMNICZY
Jutro nie mogę się spotkać. Ale może przyszły weekend, co Ty na to?

JA
Brzmi zachęcająco, ja dysponuję wolnym czasem. Może sobota?

TAJEMNICZY
Może być. Co proponujesz?

JA
Nie wiem, może jakiś spacer zapoznawczy po mieście, a potem wstąpienie do kawiarni lub pójście do kina na jakiś film.

TAJEMNICZY
Ja bym chciał wybrać się na bulwary. Podobno będzie świetna pogoda. Napilibyśmy się piwka nad rzeką i spokojnie się poznawali.

JA
Dobry pomysł, jestem za.

TAJEMNICZY
A potem może...

JA
Może co? Dokończ, co chciałeś napisać.

TAJEMNICZY
Wszystko się może zdarzyć. Niczego nie wykluczam. Miałem już trzy takie sytuacje, że też miała być zwykła rozmowa i picie piwa, a skończyło się na seksie u mnie w domu. 

Niestety, do dzisiaj nie spotkałem się z Tajemniczym. Myślę, że jest on jednym z wielu bajkopisarzy. Lubią popisać i tyle. A szkoda, bo wydawał się ciekawym facetem. 

4 komentarze:

  1. :D Aż wstyd mi za niego :D Co to za pieprzenie, skoro niczego nie wyklucza, to po co pisze, że może będzie seks?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, żeby się przygotować, że jak mu się zachce, to będzie seks, ale tez nie musi być. :D

      Usuń
  2. Ho, ho! Cóż za "tajemniczość"! z seksem niewykluczonym... no, Stirlitz niemalże! :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego "tajemniczość" była z innego powodu, jeszcze będzie bohaterem jednego z moich przyszłych wpisów. :D

      Seks niewykluczony, ot kawę na ławę postawił. :D

      Usuń

Kwiecień

Kwiecień