czwartek, 17 stycznia 2019

Kryptogram

Kryptogram lub jak kto woli szyfrogram, inaczej kod penisa. Tak, prącia mężczyzny. Ostatnio natrafiłem na stronę internetową, w której można stworzyć swój własny rodzaj penisa. Jakież to proste. Można umieścić link w opisie profilu na portalu randkowym do odpowiednio ustawionych opcji i już ile pytań odpada do zadania. Do wyboru są poniższe opcje:

– z napletkiem czy bez;
– grubość;
– czy jest ku górze czy na dole;
– kolor skóry;
– długość;
– obwód;
– kąt nachylenia;
– wielkość moszny;
– ilość owłosienia;
– czas wytrysku;

Podałem tylko kilka przykładów ustawień. Można również wykupić dostęp do paru innych opcji, m.in. czy mamy owłosione pachy, czy mamy wyrzeźbioną klatkę piersiową i czy lubimy klimat pissing. Dla zainteresowanych podaję link do stworzenia własnego kryptogramu: http://dickcode.net/ .

I jeszcze na koniec tej notki, kilka słów wyjaśnienia, dotyczące komentarzy pod ostatnim wpisem:
1. Mam niskie libido, dlatego seks dla mnie nie jest najważniejszy. Uważam, że na seks zawsze przyjdzie czas, ale najpierw warto się lepiej poznać z drugim mężczyzną, nie wskakiwać do łóżka na drugiej czy trzeciej randce, ale na początek zbudować zaufanie, dlatego uważam się za faceta "staromodnego", bo takie wartości nie są praktycznie wyznawane.
2. Mam swój typ mężczyzn, którzy mi się podobają. Jest to jakieś 9 na 10 facetów.
3. Znalezienie sobie mentora, myślę, że to dobry pomysł, ale nie dla mnie, gdzie bliżej mi do trzydziestu lat niż do dwudziestu. 


1 komentarz:

  1. Teksty w stylu „podoba mi się 9/10 facetów” dobitnie świadczą o tym, że nie masz zielonego pojęcia jaki jest Twój typ. To tłumaczy Twoje niepowodzenia w randkowaniu.
    Niskie libido nie wynika z bycia staroświeckim, a z problemów z hormonami. Natura stworzyła nas do prokreacji. Na instynkt nie ma mocnych. Z jednej strony wiemy, że nie należy wkładać ręki do ognia, z drugiej czujemy potrzebę rozmnażania. Bez względu na orientację ;-). No chyba, że tak często bawisz się sam ze sobą, że kontakt z drugim człowiekiem przestał Ci potrzebny. Ale to też można wyleczyć.

    OdpowiedzUsuń

Kwiecień

Kwiecień