czwartek, 3 stycznia 2019

Milionerzy

Co kilka miesięcy przeprowadzany jest casting do programu telewizyjnego "Milionerzy". Za każdym razem biorę udział, ale tak jakoś wychodzi, że do dzisiaj jeszcze nie miałem okazji wziąć udział w teleturnieju. Nie wspominam o samej grze o milion jako uczestnik, ale choćby by znaleźć się w eliminacji Kto pierwszy, ten lepszy. Dziwnym trafem wydaję się dla produkcji niezbyt fajną kandydaturą, bo jeszcze ani razu nie oddzwonili z propozycją wzięcia udziału. Ale ja tam nie poddaję się i wypełniam za każdym razem ankiety castingowe. Raz są trudniejsze, a raz łatwiejsze. Oprócz opowiedzenia o sobie, trzeba wpisać podstawowe informacje o sobie, załączyć aktualne zdjęcie, a także w dalszym etapie nagrać filmik wideo z autoprezentacją. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości dopiszę mi szczęście i twórcy odezwą się do mnie, bym wziął udział w konkurencji. To by była fantastyczna przygoda. Każdy odcinek oglądam, znam odpowiedź na większość pytań. Chociaż zdaję sobie sprawę, że inaczej jest wygodnie przed telewizorem, a nie inaczej tam na fotelu. 

4 komentarze:

  1. Albo za mało podrasowana ankieta, albo wrogowie przechwytują. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym musi być. Z Koła Fortuny i The Wall dzwonili z zaproszeniem na casting. :D
      Jeśli chodzi o Milionerów, to jeszcze można się zgłosić, polecam.

      Usuń
  2. O, Blask - a powiadomisz jak już się dostaniesz? Będę trzymał kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, jak się dostanę, to na pewno dam znać i z góry dziękuję za trzymanie kciuków. :)

      Usuń

Kwiecień

Kwiecień