piątek, 11 stycznia 2019

Selekcja na partnera

Aktywnie poszukuję faceta, który docelowo stworzy ze mną monogamiczny związek. Nie czarujmy się, każdy ma jakieś wymagania. Jakiś czas temu opublikowałem w jednym z wpisów podstawowe kryteria, których szukam u mężczyzn. Ale tak ogólnie to kandydat na przyszłego męża powinien:

– nie palić papierosów, nie brać narkotyków;
– mieć zaznaczony: "bezpieczny seks", inne opcje nie wchodzą w grę;
– może być starszy ode mnie nawet o 20 lat, nie przeszkadza mi różnica wieku;
– status związku: "wolny";
– alkohol: wszystkie opcje poza "piję często". 

To chyba nie jakieś wygórowane wymagania? 

9 komentarzy:

  1. Chyba nie, ale ja się tam nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Blaskuś, to nie selekcja, to desperacja! :-D A gdzie wymóg, że ma być akceptowalny estetycznie? I żeby choć dwucyfrowy iloraz inteligencji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i desperacja, ale ode mnie też się oczekuje spełnienia nie wiadomo jakich wymagań, więc tak nie do końca z tą desperacją. Akceptowalny estetycznie - to nie problem, podoba mi się jakieś 9/10 mężczyzn.

      Usuń
  3. Co to za jakieś poronione kryteria. Kolejny, który chce powiedzieć/napisać, że wygląd nie ma znaczenia. To czemu nie związek z laską lub starą babcią, jeżeli wygląd nie ma znaczenia?
    Takie bzdety to my, ale nie do nas. Ach..., jak wyjdziesz z ukrycia i napiszesz, tak normalnie do czego ten facet/partner/ka jest Ci potrzebny, to wtedy wychodź z ogłoszeniami. Na tym etapie to nie ma sensu, bo będziesz marnował swój i innych czas, choć internet i komórki bardzo usprawniły eliminację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, czy tak ciężko zrozumieć, że nie wszyscy lecą na wygląd? Nie organizuję konkursu piękności, tylko szukam faceta do związku.

      Usuń
    2. U siebie notek, n.t. tego niby nie lecenia na wygląd napisałem już sporo. Skoro nie lecisz na wygląd, to może gruba laska, czemu akurat facet? Ona tez może być do związku.

      Usuń

Kwiecień

Kwiecień